Thursday, September 1, 2011

Sõna saab Sanitar/Järvamaa koordinaator

Palusin meie kaasategijatel midagi blogi tarvis oma kogemustest kirjutada. Lisan siia blogisse jooksvalt nende mõtteid. Esimesena saab sõna sanitari rolli mänginud ja Järvamaa koordinaatorina käe külge löönud Margo Hussar:


Mina kui sanitar Marconi

Minul oli au kehastada näitlejana
filmis üht sanitaridest. Samas olin ka Järvamaal kohalik filmitalgute koordinaator- nii kuis oskasin ja suutsin :D

Aga rahul olen just sellega, et sain filmitalgute protsessis olla tegev erinevatel ülesannetel ja seoses sellega sain kogu protsessist ka terviklikuma ülevaate- enese jaoks kindlasti. Alates siis koolituspaikade ja kuupäevade klapitamisest, läbirääkimistest, suhtlusest korraldusdiimiga, suhtlusest meediaga ja lõpetades filmikohtade ja sponsorite otsimise ja ise näitlemiseni välja.

Kokku sain viibida reaalselt 5-l võttepäeval. 4 näitlejana ja 1 koordinaatorina. Ei hakka pikki sõnus seadma- VÄGA HEA JA MEELDEJÄÄV KOGEMUS.

Lisaks pikkadele võttepäevadele ja oma korra ootamistele oli igas päevas ka midagi head, naljakat ja õpetavat. Ise mäletan just ehedamalt Haljala kandis võttepäeva vanas majas, kus Brenda pidavat sanitari (minu siis) panniga maha lööma. Katsetusi oli palju- vist 8-9. raskeks tegi see, et mina ju ei näinud selja taga Brenda löögimomenti- aga kokku me pidime saama nii löögi, kui rektsiooni sellele. Ehedam mälestus aga on, kui imiteeritav löök peaaegu ka reaalselt mind tabas :D Kuklakarvades liikus tuul ja külm jutt tuli seljale- siiski läks mööda, õnneks.

Eks olin amatöörnäitlemisega teatritükkides ka enne tegelenud- filminäitlemine on aga hoopis muu. Kui jäin kellelegi silma ja ka edaspidi kutsutakse võtetele ja filmi osalema- oleksin kindel käsi.

Tänan kogu meeskonda, seda nii vabariiklikul, kui kohalikul tasandil. Huviga jään ootama filmi ennast.

Margo Hussar



No comments:

Post a Comment